Fråga på fråga....

Så, nu poppade det upp en ny fråga....


Har man någon skyldighet att berätta för sitt ex när där kommer in en ny i ens liv, eller bara träffar någon?
Vad är det som gör att han ska lägga sig i mitt privatliv och veta vad som händer?
Han har varit en del av mitt liv men inte längre ju....
Vad ger det honom rätten att tro att han ska ta del av det trots att han inte är en del av det.....

Samtidigt kan jag känna lite dubbelmoral för jag hade velat veta om han träffat en ny med tanke på vad som hände för ett år sen.
Tänker inte sitta och leka med någon pundares barn och prata med henne om allt möjligt för att sen få fram att mitt ex sätter på henne strax innan hon kommer till gården och spelar ett falsk jävla spel. Sådana människor kan man ju hoppas att man slipper fler gånger och att ens ex inte längre tänder på avdankade pundare.
Så ja, borde man berätta för sitt ex vem eller om man träffar någon eller ska man leva med att man sagt till varandra att man ska gå vidare och hålla sig till det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0