Skit samma.....

Nu ser jag bara fram till år 2009 så man kan börja om detta fucking liv.... Börja sortera lite...

Sjukt jävla trött på Svedala, kollar lägenheter någon annanstans så man slipper denna sinnessjuka håla.

Alla sätter på alla och alla skaffar barn till höger och vänster och vet fan inte ens vem som är pappa....
Alla lever sina liv genom andra och lägger sig fan i allt. Vad för tråkiga liv har dessa människor egentligen....
Konstigt det finns personer som ger upp, dem lever ju någon annans liv..... Eller blir bestulna på sina egna...

Undra om denna hålan någonsin kommer bli normal... Som sagt, man bor i Svedala men fan inte vill man vara en del av det egentligen. Finns dem som så desperat försöker vara alla till lags. Hatade som f.. men ändå har mage att stå och prata med mina barn och låtsas som ingenting t.ex. Tur för dem att dem inte är i min närhet.... Falska små "fjortisar" som vill visa sig vuxna och ordentliga men egentligen bara är ett par blåsta bimbos med wannabe attityd.

Har alltid skitit i vilket och inte lyssnat men vi alla når en gräns... Och om man inte själv pallar, hur orkar dessa människor....
Kom precis på att den populäraste frågan måste ju vara:
- Hej! Allt bra? Vem hade du denna helgen då????

Känner mig allmänt hatisk idag, vakna väl på fel sida!!!

Nä slut för idag....

Ha de

Kommentarer
Postat av: ...........................

LOL

2008-12-17 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0