Om man ändå kunde sluta tänka......

Varför ska allt vara så komplicerat eller rättare sagt, varför gör man det så komplicerat????

Allt känns så tomt............

Vad är meningen med detta.......

Varför ska det vara så här när det bara känns fel........

Borde det inte kännas lättare när allt skitsnack når mina öron.....

Varför tar jag det inte till mig...........

Varför föredrar jag att tro på det som sagts av honom.......

Jag litar ju inte på det ändå(eller?).........

Borde jag fortsätta tro på det han sagt till mig tidigare och utgå från det.......

Hur fick han mig att känna såhär när jag är kallheten själv..............

Vad är det som håller mig kvar så hårt....

Kommer det att kunna släppas..........

Borde jag släppa det.......


(Varför känns allt så tungt när det var mitt beslut.........)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0