Lucia!!!

Har varit i kyrkan med banen och pappa idag. var jätte mysigt men svårt för barnen att sitta stilla. Tråkigt luciatåg men bättre än inget alls. Så länge barnen tycker det är sevärt så får man stå ut. När det var slut gick vi och handla kakor och läsk, jätte nyttigt. Gick till kyrkogårgen och gav min älskade vän lite glitter på graven. Skönt att vara där, känns rofyllt och att man kommer honom nära. När vi kom hem fikade vi och grannen kom förbi på en kaffe och kaka. Efter tog jag fram alla pysselsaker på köksbordet, vi fick knappt plats. Kate och pappa gjorde fina glasögon(kommer bilder senare) och Bella gjorde fina bollar med ögon på. Jag försökte göra ramar med Keena och Cavalli på, kanske inte det snyggaste men det funka. Pappa körde vid nio och vi började plocka ihopa det som katterna lekt med över hela köksgolvet, speciellt piprensarna och paljetterna. Hittade t.o.m en innan för min tröja så bevis på att jag pysslat med hela kroppen typ. barnen lade si vid tio och jag fortsatte att tvätta och nu sitter jag här och har beslutsångest om jag ska lägga mig eller inte. Får väl ta min tablett och hoppa under täcket så man är människa imorgon. Blir en lugn morgondag med mys och film i soffan med barnen.

Natt Natt....... Sweet dreams.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0