Julen äntligen över..

Har inte firat julafton med mina barn så det var ingen rolig jul.

Var hemma hos syrran, jätte mysigt. Trevligt att träffa Jockes familj, härliga människor.  Fick en hel del bra grejor i julklapp... Firade den 25 hemma hos mamma med barnen. Var lugnt och skönt men barnen var helt speedade när dem öppna alla sina paketer.

Ska skicka till fotografen imorgon att vi kan planera in ett datum nu när julen är över. Hoppas på att det blir nästa vecka så man kan sätta igång så fort så möjligt. Ska ju försöka ha allt ordnat till början på nästa år, är det tänkt... Men det blir inte alltid som jag vill vad jag har märkt genom livet... Kan inte mer än försöka...

Ska höra av mig till honom med lägenheten imorgon och se om vi kan fixa en tid.... Ska försöka hinna med allt också...

Hade tid att titta på tv idag för första gången på två veckor, döööö skönt.

Nu ska det rundas av här, har inte mer tid nu..
Hade kunnat skriva om kvällens gång men då blir det så jä... mycket snack på henne så det skiter vi i.....
Hi Hi Hi!!

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0