Ja vad ska man säga om denna dag!!!!!

Det har varit en snurrig dag, började redan igår kväll...
Ja helt plötsligt kan han höra av sig och jag får världens chock. efter ett avbrutet samtal får jag tillbaka
- Dålig täckning på .. Givetvis tror jag han ska ringa tillbaka men inte det nej.....

Har undrat hela dagen var detta ska leda, jag vet vad jag vill men det hade underlättat med fakta från vissa andra....
Men räknar med att mitt huvud lär snurra ett bra tag...

Dagen börjar med jordskalv som skrämmer hela min familj, båda barnen har nojat hela dagen och vid minsta lilla ljud har de kommit springande och rädda.

På jobb gick allt om huller och buller, snurrig och trött. Vet inte riktigt vad som gjorts under arbetstiden men det jag skulle fått gjort är gjort i alla fall.

Ute en tur med frugan på kvällen och när vi kom hem har hon fått världens attack av en viss person på bloggen. Den människan är för fan inte frisk någonstans. Gnäller över C när hon inte ens har en kaksmula av information utan bara tar förgivet att "mannen" talar sanning. Ja korkade människor finns det gott om!!!! Eftersom jag är en person som inte tar att någon klankar ner på mina nära och kära så blir jag inblandad men vem fan bryr sig. Ingen snackar skit om mina vänner när dem inte vet ett skit.............

Har hört ifrån mitt andra jobb idag och börjar förmodligen till helgen, ska bli sjukt kul men lite nervös är jag. Det kan ju inte gå mer än åt helvete!!!!

Ska se om jag kan samla mig mod nu till att uträtta vissa småsaker...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag hoppas inte det gör något,men vill tipsa om min tävling där man vinner 2 produkter från lustjakt.se

som är för både killar och tjejer. det är hemlig vinst. Men väldigt uppskattad!

Hoppas du vill vara med

http://enlitentax.blogg.se/2008/december/tavlingvinn-hemlig-vinst-fran-lustjakt.html

2008-12-16 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0