Helgen slut!!!

Ja då satt man här efter helgen. Så bull det ska bli att jobba igen, nu har man varit ledig ett tag så man har hunnit med mycket men det tar slut nu när jobbet börjar igen. Hinner bara med en del och får ta igen allt till helgen. Blir nog partaj till helgen. Det behövs, var sjukt längesen sist och man börjar känna sig redo för det. Bara man inte träffar "fel" människor ute för då lär man väl skaka galler ett år bredvid "humle och dumle". Kanske inte vad mina planer är men men man vet aldrig man ska ju pröva på allt innan man dör och galler har jag inte lyckats få skaka än....

Har varit en lugn helg....
Var hos pappa i fredags och firade lite jul men tog det mest lugnt och pratade. Vi pratade medans barnen sprang runt i huset och lekte.Längtar tills den dagen jag har eget hus, men det lär man inte hinna skaffa väl.... Lade oss när vi kom hem men som vanligt kunde jag inte sova. Hade sällskap på datan dagen innan när jag inte heller kunde sova och det fick jag nu med som tur var. Bull att bara ligga och stirra upp i taket. Tack N!!!!

I lördags hade vi sovmorgon och städade lite på förmiddagen. Började tvätta fyra sen gick vi till mamma och jag passade på att sola. När jag kom tillbaka till mamma och skulle hämta barnen stod dem i duschen och jag fattade inget. Mamma trodde att jag sagt till henne att dem skulle duscha men det sa jag aldrig så hon drömde nog det när hon vilade strax innan vi kom. Både hon och jag, speciellt hon blev rent förvirrade. Tog en snabb kaffe sen gick jag hem och fortsatte tvätta och lade barnen.

Fick tyvärr inte mycket sovmorgon idag men kunde knappt sova inatt så det gjorde inte så mycket. Var på citygross med frugan och barnen och handlade hem lite, kanske inte min starka sida att gå i en affär med tre barn.......... Hela förmiddagen var barnen ute och lekte, var fint väder. På kvällen lagade vi middag ihopa och snacka skit . Nu sitter jag och väntar på kaffet som snart ska bäras ner till mini lissans...

Har tänkt en del på min underbara granne idag, alla hennes bekymmer...
- Lugn gumman det ordnar sig men under tiden kan det vara tufft. Tomma hot men som sagt, när det handlar om det viktigaste man har så är det klart man börjar noja. Jag finns här för dig när som helst på dygnet.( Du har ju nyckel i värsta fall). Massor av lycko-kramar till dig gumman!!!!

Dags att dra... ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha Humle och Dumle... bättre än bananer i pyjamas! ihihihhi

2008-12-29 @ 01:54:14
Postat av: Anonym

Ja det är jag, något hemligt men its me!

2008-12-29 @ 01:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0