Fatta!!!!

Om man inte kan ta vad som står i min blogg så snälla ni : SKIT I ATT LÄSA DET!!!!!!!!!
Tyck inte synd om er själva för att det gör ont att läsa eller ni får dåligt samvete. Det jag skriver i min blogg kommer från hjärtat och jag menar varje ord. Både det negativa och positiva... Jag skriver för min egen del sen att ni är så nyfikna eller vad fan nu ert problem är, det kan inte jag hjälpa. Ni  väljer själv om ni vill läsa!!!!! Gnäll inte över det sen...... JAG SKRIVER VAD FAN JAG VILL OCH TÄNKER INTE FÖRKLARA ETT ENDA JÄVLA ORD!!!! Pallar ni inte läsa så visst jag tvingar ingen att läsa, men kom inte till mig och be om någon förklaring eller något annat. Det är MIN blogg.....

Få in i era hjärnor att det är ett fritt land..............
Kommer aldrig någonsin att finnas att denna kvinnan förklarar ett skit för er bara för att det känns "jobbigt" det som står här. Om detta känns jobbigt, ta en funderare på vad du själv sysslar med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0