Då var det dags!!!!

Ja det kan man säga....

Börjar bli sjukt nervös inför morgondagen!!!

Ska äntligen börja på mitt andra jobb, ska bli jätte kul!!!! Imorgon ska jag bara följa med och titta men har jag tur så börjar allvaret kanske redan på lördag.

Känns skönt att det händer en del i livet så man inte hinner tänka på vissa personer. Givetvis så tänker man på det men inte i lika stor utsträckning som innan. Vissa gör skumma val i livet och det är något man får ta vare sig man vill eller ej....

Som jag skrivet innan, det finns inget/ingen som kan ändra på hur jag känner.....

Har träffat min KÄRA vän idag, var jätte längesen och det var kul att prata. Saknar honom!!!! Skönt att man kunnat lägga det bakom sig som "råkade" hända för ett tag sen. Ingenting som ska komma mellan oss utan vi drar ett streck över det....

Ska snart in i garderoben och försöka hitta kläder till imorgon, det lär ta tid men börjar jag idag så har jag nog kommit på vad jag ska ha på mig lagom till 19.00 imorgon. Är som tur var hemma normal tid imorgon så jag hämtar Bella igen hos mormor så hon kan få sova hemma. Blir mycket hoppande den närmaste veckan för hennes del men det ska nog lösa sig. Jag ska jobba som en galning så jag slipper ångesten jag får över att lämna henne. Har sjukt mycket annat att stå i nu så det kan vara bra att vara barnledig lite. Blir rätt svårt med tid när barnen är hemma. Plus att jag ska passa på att sova ut på söndag såvida jag inte ska jobba. Har sovit dåligt nu i två veckor och det börjar märkas, humöret sviktar och jag glömmer hälften. (Eller så börjar jag bli gammal)

Gjorde Kate ledsen idag när jag berättade att jag inte kunde komma på hennes julavslutning imorgon. Fick så dåligt samvete men vad ska man göra... Försökte förklara för henne att julavslutningar inte är samma sak som när man slutar ett skolår, hon förstod lite men blev ändå besviken. Sa till henne att givetvis kommer jag när det är avslutning för årskursen. Ska försöka gottgöra det, kanske hittar något fint till henne som kompensation för att jag inte kunde komma....

Usch nä nu måste denna lägga sig ska upp till läkaren med Bella imorgon bitti sen är det dags att jobba och efter det ska vi hem till mamma. Barnen ska hjälpa henne klä granen, sen kommer morfar och hämtar Kate och jag ska dra mig hemåt och vara barnvakt. Får passa på att göra vid mig under tiden sen kl19.00 ska jag åka iväg till nästa jobb och kommer hem vid 23.00 igen om jag har tur och då ska jag hämta Bella och sen hem. Snacka om att vara slut när jag kommer hem! Någonstans under denna dagen ska jag hinna sola också men det ser inte så ljust ut med den saken.

Ha det bäst....


Kommentarer
Postat av: martine

det kommer gå bra Siss, jag stöttar dig fullt ut :) ibland är det ganska skönt och komma bort från svedala. Inse att livet har mer att ge än Svedalas töntar ;)

2008-12-19 @ 12:17:25
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0