Bra meningar när man behöver det....

Idag var en allmän tänkare dag....
Sjukt mycket på jobb och ingen sömn inatt... Det är ingen bra blandning tydligen...

Sömn fattar nog vem som helst att den är lite svår att få när tankar maler genom huvudet.....

Fortfarande äcklad, besviken, chockad och förvirrad.
Som tur var fick man ett par meningar idag som var sköna att höra
- Sådan tur att du beslutade dig för det!!! Det kunde blivit mycket värre
- Vad var det jag sa, vilket kräk!!!!
- Borde de inte veta bättre...
- Hur känns det för dig idag?
Den frågan går inte att svara på.

Min mening till dessa personer var, -Vad var det jag sa, det finns en baktanke med den leveransen...
-Tycker om??? Bullshit!!!!
- Värt att lägga ner tid på??? Ja beror på hur man ser på det..

Tänker mycket på sådana dumma saker man gjort, vad fick man för det???
- Ja det är väl klart att jag står bakom dig hela tiden oavsett vad det gäller.
-Tycker om dig grymt mycket så pall för dig står jag.
- Klart att jag tror på dig och vill tro dig.
- Nej jag ska sluta lyssna på andra när dem säger till mig att du är ett svin, kräk, m.m. 
- Jag får tro på dina ord....
Nu kan jag ju bara säga att dessa personer hade till viss del rätt.

Men man lär sig av sina misstag (de flesta i alla fall).
Ska inte påstå att allt är borta för det är det definitivt inte, har en del kvar....

En person frågade mig idag hur jag ställde mig till situationen
- Ja vad mer kan jag säga än att sådana personer inte är värt ett skit förutom varandra. Synd bara att det inte var så från början så hade HAN sluppit bli lidande...



Det tog en del av mitt hjärta men hela min själ

Vissa har ingen själ tyvärr och har dem själ så fattas dem hjärtat.
Det sägs att blodsband är tjockare än vatten...
Stämmer verkligen det?????



Natti natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0