Bara en tanke!!!

Blev precis lite fundersam över en tanke jag haft den senaste månaden...
Den tanken jag haft borde inte ens existera men kan inte låta bli att tänka i de banorna. Jag hoppas innerligt att jag misstänker fel för inte ens i en sinnessjuk värld finns det. Visst man ska inte bli chockad över vad som händer i lilla Svedala men om "det" skulle hända vore det för f.. det äckligaste en människa kan göra och inte i min vildaste fantasi är det acceptabelt, tror inte det är de för någon. Har varit med om liknande och det är helt vrickat men detta skulle vara ännu värre. Hoppas bara inte "det" ser på... Hoppas verkligen för allas skull att detta inte sker och skulle det göra det så kan "det" hålla dem där uppe sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0